MG4 XPower 4x4 - zaskakująco dobry
Należąca do chińskiego koncernu SAIC i mająca brytyjskie korzenie marka MG, coraz sprawniej rozpycha się na europejskich rynkach. Model MG4 to elektryczny, kompaktowy hatchback pozycjonowany w segmencie C.
Należąca do chińskiego koncernu SAIC i mająca brytyjskie korzenie marka MG, coraz sprawniej rozpycha się na europejskich rynkach. Model MG4 to elektryczny, kompaktowy hatchback pozycjonowany w segmencie C.
Zaledwie kilkanaście dni temu zadebiutowała nowa generacja elektrycznego MG4. Samochód o sylwetce kompaktowego hatchbacka ujrzał światło dzienne w chińskiej specyfikacji modelowej. Co będzie z jego europejskim odpowiednikiem?
W swoim drugim wcieleniu elektryczny hatchback MG pokazuje łagodniejsze oblicze. Oprócz istotnych zmian stylistycznych zmodyfikowano wymiary nadwozia i wprowadzono rozwiązania, które znacząco obniżyły masę własną „czwórki”.
Chińskie samochody oferowane na polskim rynku stają się coraz popularniejsze. Do wyboru są zarówno wersje spalinowe, jak i hybrydy, czy w pełni elektryczne modele. W ofercie dominują SUV-y, ale nie brakuje też aut małych oraz limuzyn. Prezentowany przegląd obejmuje modele, które już można kupić w naszym kraju, jak i te auta, które już niedługo pojawią się w polskich salonach.
Tesla, Volvo i Mercedes to aktualnie wiodące marki na rynku samochodów elektrycznych w Polsce. W przypadku amerykańskiego producenta sprzedaż rozkłada się niemal równomiernie na „ypsilona” oraz Model 3. Ciekawostką są wysokie notowania chińsko-brytyjskiego hatchbacka MG4.
MG to jedna z wielu marek próbujących sił na Starym Kontynencie. Jednym z modeli jest elektryczny MG4, kompaktowy hatchback, który oprócz wielu zalet ma także relatywnie niską na tle konkurencji cenę. Sprawdziliśmy MG4 z baterią 64 kWh.
Koncern Build Your Dreams oficjalnie wchodzi na polski rynek w czerwcu bieżącego roku. Kto wie, czy wkrótce do gamy produktowej importera nie dołączy samochód elektryczny o gabarytach zbliżonych do Volkswagena Golfa czy Forda Focusa?
W kategorii pojazdów z napędem elektrycznym bezkonkurencyjny okazał się BYD Dolphin, który głosami niezależnego jury pokonał w swoim segmencie trzynaście innych modeli na czele ze Smartem i MG4.